''världens undergång''

Jag fattar inte att jag glömmer samma sak hela tiden och tycker att det
är så himla stort eftersom jag är så himla glömsk!
Alla bara tittar på mig och tycker att jag tar det som ''världens undergång'' men jag blir
fan damp?! Det är ju 7 veckan irad ungefär som jag glömmer mina sommar ridskor och istället
får jag rida med mina converse. Men det är ju för att jag åker direkt efter skolan till stallet och glömmer att ta med det till skolan. 
Sen är det en till sak jag verkligen hatar när man är istallet när man har tovigt hår och sen ska man sätta upp det i en toffs och sen efter ta ut den. Då ser det helt sjukt ut (tycker inte ni det oxå?).
Imorgon ska jag bara vara hemma och plugga , plugga , och plugga .. Samma på Torsdag. Sen på fredag ska jag ut till stallet och kanske rida och mysa . Vi får se vad jag hittar på (; 

Bjuder på en video på mig och Daidalos och sen Mina kompisars häst Vindur =).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0