ursäkta'

Ni får ursäkta mig. Jag har inte bloggat för att det har hänt ganska mycket idag. Fick reda på att Flisan är halt i alla fötterna. :'(
Är så sjukt ledsen. Men vad ska man göra? Ingen är ju frisk hela sitt liv.
Jag kommer verkligen göra allt för att hon ska bli så bra som möjligt innan jag börjar rida igen.
Vill såklart att hon ska vara 100% säker innan.
Nu ska hon få stå på en vila. I en vecka.
Ni får önska oss ett lycka till? Fast det lär ju bli bra, men inte på typ 1 månad.
Älskar ju bebisen så himla mycket! Varför just henne?
Hon är framtung i ridningen. Och har haft lite ont i bakbenen så hon har typ bärt tyngden på frambenen så hon har ont i dem också nu.
Ni lär inte få så många inlägg av mig denna vecka. Men av Elin såklart. Så sluta inte läsa.
Ni kommer få runt ungefär 1-2 inlägg per dag (beroende på).
Vi hörs. Pussar!

HON KOMMER BLI BRA, MEN DET KAN TA ETT TAG. :*
ingen bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0