''svar på kommentar''

K o m m e n t a r  =

Hej tjejer. det är "pay and jump" på
Salsta den 25/5. Tänkte att ni kanske vill vara med :)
/Sarah

S v a r =

Tack så jätte mycket för kommentaren och för
att du ville berätta det ! =). Men tyvär så har jag ingen häst att hopp
tävla på just nu eftersom jag rider ett varmblod. Jag håller ju på att letar häst
men det är jätte snällt att du skriver när det är tävlingar och sånt eftersom Emma är
nog intresserad och jag vill ju veta oxå tills vidare.







Kommentarer
Postat av: Sarah

Oki, trisst :/ vad letar du för häst då? ska du köpa lr?? Letar annars medryttare till mitt sto, Emma vet hur hon är så kolla med henne./Sarah

2011-05-12 @ 22:01:04
Postat av: Matilda

Vad menar du med "eftersom jag rider ett varmblod"? Kan dom inte lyfta på framfötterna eller?

2011-05-14 @ 02:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0