''stallet klockan halv fyra''

Sov hos Elin idag, ''som sagt''. Vi vaknade ungefär runt kvart i tio.
Det blir att sova i stallet idag, så himla skönt. Där blir det mycket uppdatering. Inget ni behöver vara rädd för, haha.

Är det någon som har en bra hovslagare som är lätt att få tag på?
Tror det är dags att lilltjejen byter skor igen. Våran hovslagare är 'svårfångad'.
ska lägga upp lite bilder på lite saker jag ska köpa.


En förbygel, så snyggt och bra i hoppningen. Hon är ju inte direkt en prinsessa i hoppningen ÄNNU.



En fårskinnspadd, mjukt och skönt för ryggen. Sadeln sitter inte helt  perfekt.


Snyggt !



Väldigt bra om jag ska åka och träna/tävla. Transport skydd har hon redan.

Det här svans-skyddet skyddar att inte hästen ska fastna i någonting med svansen , och att svansen håller sig borta för att bli tovig och skitig.



Kommentarer
Postat av: moly

ok , så du har glömt mig eller ? :o vi skulle ju sova idag!

till emma

2011-05-14 @ 12:34:26
URL: http://www.mollssifyy.devote.se
Postat av: Matilda

Vart i stallet ska ni sova?

2011-05-14 @ 12:37:45
Postat av: Sarah

hovskagare: min Johan är jätte bra 0737171923. prpva kolla med honom :)

2011-05-14 @ 16:56:46
Postat av: Sarah

jag kan tydligen inte skriva idag... hoppas du fattar ;P

2011-05-14 @ 16:58:38
Postat av: Moa

"En förbygel, så snyggt och bra i hoppningen. "

vadå menar du att du ska ha massa jävla utrustning på hästen helt i onödan? vet du hur fult det är med mycket utrustning? hästen ser mer ut som en maskin och ser ut som att du inte kan rida om du måste ha massa utrustning för att klara av din häst.

2011-05-15 @ 12:41:38
Postat av: GratisFilmFörAlla

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-15 @ 13:25:15
URL: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0