presentation och såå.

Jag tänkte ''bara'' ta och presentera mig för er underbara läsare. Jag är iallafall tretton år och jag satsar mest på hoppning, ( som ni kanske märkt.)
Jag rider en ponny just nu som är helt underbar och som heter Felicia. Hon är femton år. Jag har ridit henne i 5 månader snart.
Jag gillar lite kraftigare hästar , som ser sådär ståtliga ut. Det är så himla vackert!
Jag har ridit sedan jag var sex år. Alltså började träna på ''allvar'' då. När man är mindre än sex år så brukar man ju inte träna så himla hårt och börja jobba på sitsen osv, det var de jag menade.
Jag vill börja rida en ståtlig vit d - ponny. Alltså det är min drömhäst. Men man får oftast inte som man vill ha det. Inte alls ofta.
Iallafall, jag och elin jobbar på designen. Den ska absolut inte se ut såhär! Lite svårt att hinna med allt på en dag bara ^^

Måste fota när jag hoppar lite mer också, Felicia är halt just nu OCKSÅ. Så det har inte precis blivit att rida på ett tag nu..

Hoppas ni gillar bloggen och fortsätter följa den!
Ni kommer få se mycket av mig och älskade Felicia!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0