positivt eller negativt ?

Ja, det är denna veckas och nästa veckas fråga. (enligt mig och mina ''veckofrågar'')
Får väl se om jag blir glad som en galen liten barbie docka eller om jag deppar sönder?

skriver ju såklart om det var negativt eller positivt och hur jag mår. Fast detta får ni veta om tre veckor!
Håll utkik alla läsare.

Men
! Jag har hört att några vill ha lite filmtips från bloggen? Alltså inte bara om hästar.

‎50 first dates
life as we know it
white chicks
wild child
orphan
...barnhemmet
the messengers
hide and seek
she's the man
the notebook
stomp the yard 1&2
the devil wears prada
lottery ticket
never let me go
när mörkret faller
älska mig
world trade center
p.s i love you
män som hatar kvinnor
the last song
ciao bella
it’s complicated
the skeptic
he’s just not into you
along came polly
hundtricket
deep blue sea
a walk to remember
sebbe
p.s i love you
rumos has it
love actually

här har ni så det räcker i några veckor.



Kommentarer
Postat av: mollyy

haha det som hon lovisa skrev. :)

2011-05-30 @ 20:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0