♥ntrk♥

Dagen blev lyckad i alla fall jag och Emma åt slagsta glass och sedan åkte vi till Nyby♥
Det fanns inte så mycket att göra men jag gick runt och fotade
som vanligt. Det är som sakt oredigerade bilder så dom ser ju lite konstiga ut
men det får ni över leva med tyvär . Ska bli bättre på sånt när designen har kommit.
Strålande väder är det oxå ca 20+ grader .
Ändå gick Emma och jag ut klockan 2 ungefär om inte senare !
Jag har en ''hemlighet'' som jag kommer berätta senare om det eventuellt ska bli så .
Kanske ska på stall möte på onsdag om min pappa inte har något annat för sig.

Imorgon ska jag till Daidalos och då kommer det lite fler ''redigerade'' bilder på
Honom och eventuellt Flisan !



s ö t a s t e    c a r u s o   !



  
   Oscar en av Ridskolehästarna .




Melodie och roos !


Världens sötaste underbaraste ponny måns !




Den nya ridskolehästen , kommer inte ihåg vad den heter =(
Men den var jätte fin .






Kommentarer
Postat av: caroline (måns förra ägare)

hej. guud va söta bilder på måns. :') saknar honom massor. skulle vara jätte kul om ni kunde skicka alla bilder ni har på måns till mej. skulle göra min dag. ska komma och hälsa på honom någon helg hade jag tänkt. pussa honom från mej :) låt honom veta att han är den mest saknade och älskade ponnyn på jorden. ;) / carro förra ägaren <3

2011-11-13 @ 22:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0