Narnia♥

Just nu sitter jag och kollar på bästa filmen (y Haha nej -.-
Men Narnia 3 vekar faktiskt bra (;
Hoppas alla haft en bra helg!
Det har i alla fall jag haft. Jag sov med Emma i stallet och gjorde massa roligt (;
Vi städade och fodrade. Vi fick gå upp klockan 6 för att hästarna skulle få sitt foder , men vi gick och la oss och sov till klockan  11. Sen när vi vaknade så borstade vi Flisan och myste lite med henne.
Sen tog jag in Freja och gjorde i ordning henne. Jag provade trav igår och det gick jätte bra :')
Hon är såå himla sööt ! Det enda hon gjorde en gång när hon inte ville åt samma hål var väl att stegra sig lite men det gick bra bortsätt från det.
Det har vart lite dålig upptradering den sista tiden. Men jag ska bättra mig.
Men det blir så himla mycket nu till sommarlovet.

En gammal video!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0