moa om ''stallet klockan halv fyra''

kommentar :

"En förbygel, så snyggt och bra i hoppningen. "
vadå menar du att du ska ha massa jävla utrustning på hästen helt i onödan? vet du hur fult det är med mycket utrustning? hästen ser mer ut som en maskin och ser ut som att du inte kan rida om du måste ha massa utrustning för att klara av din häst.

Svar :

Hur vet du att jag har det helt i onödan?
Jag skrev kanske inte någon anledning men det har jag och det har inte
du med att göra?
FÖR HON BEHÖVER?
Tror du jag bryr mig om det är fult? Jag skiter i det bara Felicia mår bra.
Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Felicia går först sen kan man börja tänka på
om det ser bra ut eller inte. Överdriv lite hurru? Det var en utrustning.
Du behöver inte kommentera onödigt. Du letar ju efter ett problem i det jag skriver..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0