lungt pass

Tog ett lungt pass idag. Efter som det var så himla varmt ute så tyckte jag att han inte
behövde ridas så hårt. Men när vi kom in till stallet var han endå genom blöt , jag fattar inte hur dom kan stå i solen med den dära pälsen ? Ursh jag har inte ens någon päls men jag dör bara i skuggan. Hästarna flåsade till och med när dom kom in från hagen , stackars ! Daidalos hade inte ens en flughuva på sig? och det är inte okej!
Men han var jätte fin i ridningen idag , han var fortfarande lite stel i bakbenen. Men jag tog det lungt sen skrittade jag av ganska länge också. När jag skulle fixa höt så var det något stort ''äckligt'' kryp i höpåsen ?! , jag skrek och ville bara släppa påsen .. Men den hoppade där ifrån så att jag slapp ta i den !! Men det skulle jag endå aldrig göra en då så . Imorgon efter skolan ska jag nog hem och äta och göra ''my home work'' efter det blire ut och springa ! Det behöver jag , det är ju skönt att komma ut också när det är sol. Sen kanske jag åker ut till stallet senare och bara myser .



              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0