''Bloggen vaknar till liv igen''

Hej , vart väldigt sent.
Alldeles för sent.
De flesta sover nog nu.
Men iaf, trevligt stallmöte ? JAA.
fast mycket klag på joanna. INTE OKEJ! Hon som jobbat hårt med stallet så är de några som klagar. Det är så drygt.
Men jaja,  våra problem, inte era!
Jag har köpt lite saker till Flisan, Joanna köpte men jag ska betala henne sen.
Kunde inte följa med så hon köpte åt mig! Snäll tjej.
Jag skrittade i paddocken idag, jobbade såklart bara i skritt. Hovis kommer på Tisdag igen och ska göra böjprovet igen nu , efteer två veckor. Jag hoppas verkligen hon blir bra nuuu!
Vill träna nu. Jag vill inte vänta längre, saknar att göra det sjukt mycket. Att galoppera henne, de är speciellt. Hon är en äkta vän lixom. Blir en sorts skillnad.

Så alla vet, ifall hon har problem i frambenen i hoppning. Så kommer jag inte lämna henne för att vilja bli suuuperbra hoppryttare. Då satsar vi på dressyren mer, jag lämnar inte henne.
Men tror inte hon har det, isf är det nått som kommit nu. Har snackat med förra och förr förra ägarna.
Det är väl bara att hoppas?

ÄLSKAR NYA SCHABRAKET ! VAD SÄGER NI ?


finns ingen bild på allt annat ännu.Köpt en snodd nu, så himla bra för henne, hon som har svårt med att, ''gå ned på tygeln''. JAG VET ATT DET INTE HANDLAR OM ATT FÅ NER HÄSTARNA, MEN DE ÄR BRA FÖR DERAS RYGG.

Från och med nästa månad, så ska jag börja samla till såna här Tretorn stövlar, <3







Kommentarer
Postat av: alen

<3333333

2011-05-31 @ 21:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0