^Godmorgon^

Igår hade jag mitt sista prov på hela årskurs 6! Så himla skönt, men förstår om de blir ännu mer i 7an..
Jag kommer såklart ha tid för hästarna också, min skola är så bra så man kan inte sluta senare än tio över 3 :)
Rätt nöjd över det.
Idag ska jag rida ut med Lovisa och Elin. Lovisa ska rida sin ponny Elvis och jag ska rida Felicia ( lovisas ponny det också ) och Elin ska rida Daidalos, såklart tar vi uteritt på dem fula dagarna, mysigare då tycker jag. Så kan man träna när de är bra väder, så brukar jag göra iaf. Fast om de är bra i typ en vecka så tar jag ju såklart inte och tränar hårt varjedag.
Men ni förstår va?

Skriv gärna om de är något speciellt ni vill att jag ska blogga om.
verkligen jätte kul att höra era åsikter!

Men nu måste jag till skolan.
Jag bloggar mer ikväll efter stallet, om jag inte sover där, isf bloggar jag imorrn! :)

HA DET BRA.

rasar det in förslag på kommentarerna så ska ni få en film på söndag.



Kommentarer
Postat av: Sara Södergren

Skulle inte "veckans ponny" komma ut igår ? :D

2011-05-28 @ 09:42:22
URL: http://vickelbyponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0