Godmorgon alla!

Godmorgon alla ''skönheter''.
Idag var jag i skolan i typ en timme, sen gick jag hem (tar inte upp varför om ni inte frågar såklart).
Jag måste fortfarande ut till stallet. Jag ska mocka fixa maten och rida.
Bara skritta idag.
Hovslagaren kommer och kollar benen osv på Onsdag eller Tisdag.
Om han inte ser något så ringer vi veterinären.
Vi vill vara helt säkra! Jag ska ju lixom rida varjedag osv.. vill ju tävla någon gång också? :-)
Tacksam att joanna alltid uppmuntrar mig när jag inte mår bra.

Just nu sitter jag här vid datan och ska snart ut och sätta mig på balkongen och njuta i solen. ''steckarn''.
Bloggar efter jag har ridit! Puss










Kommentarer
Postat av: den ni?

den är inte så bra för att ni skriver bara om hästar (nobb host) varför skriver ni inte om något annat och varför så lägger u ut typ två års gamla kort på dig och flisan emma pub?

2011-05-16 @ 15:42:21
URL: http://har ingen är ingen nobb!!!;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0