flagga !

Idag vakna jag och Emma ca halv 8. Men vi orka verkligen inte gå upp, så vi sov till 10 ungefär   =)


Eftersom vi skulle vara funkisar klockan 12 så ville vi inte vi gå upp så tidigt för att kolla på första
klasserna
. Det är så himla roligt att se små ryttare på sina små ponnys. Man blir faktiskt lite sugen själv (;
Jag såg faktiskt ganska många personer idag (; , Lina Dolk , andrea ådin , isabelle , ida och massa.
Jag flaggade ''start''. Det gick bra förutom att det blåste ganska mycket så man var tvungen att springa och
ställa upp saker hela tiden -.-.
Till lunch fick vi tacos , mm.. ! Det har jag inte ätit på länge , MEN DET FANNS INGEN MAJS? ;(
Man kan ju inte äta tacos utan majs? ;s

Men jag kommer faktiskt med en överrasking på måndag .. (;
Ni kommer att bli stort chockade och överrakande. Headern kommer på måndag oxå.
Sen får ni inte glömma veckans ponny.. Det kommer vi rösta fram på Fredag!
Så passa på att maila till [email protected] om du tycker att din/ medryttar ponny
är den rätta för att vinna denna vecka (;

 






Bilderna är tyvär inte från idag. Det är Magnus haglund som brukar
träna Emma Pub. Här hoppar han med sina hästar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0