'Elin Brostedt'

Presentation

Jag heter Elin Brostedt och är 13 år. Jag är en hoppryttare
Som tävlar just nu på klubb nivå ! Men satsar på högre klasser.
Just nu rider jag ett varmblod men ska köpa en egen ponny =)
Jag har ridit i 4 år och utbildat mig i Nyby Torshälla Ridklubb ( www.ntrk.org )
Så kommer därför tävla för dom. Jag kan skriva lite om ''Daidalos''.

som sagt, daidalos är ett varmblod på 11 år.
Han är ganska tittig på saker men blir bättre och bättre..
Han är inte utbildad men han har blivit bättre på väldigt mycket under den tiden jag har ridit.
Jag hoppas han kan bli ännu bättre.
Kommer att bli jobbigt att lämna honom.
Men jag kommer att hälsa på ibland.

Hoppas ni stannar !











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0