bästa helgen!

Igår så stod jag och Emma vid Felicia klockan 12 på natten ungefär
sen märker vi att en häst står och äter på något och att nått ramlar ner.
När vi gick och kolla var det var så var det Campari som stod och åt sin mat utanför
sin box. Han måste vara riktigt smart som vet hur han öppnar sin box.(;
Han hade haft ner sina saker som hängde på box dörren.
Busig ''liten'' häst.

Men idag vaknade vi klockan 11:45 och gick upp och åt
vitlöksbröd och kläde på oss.
Sen hämta jag Daidalos och då kommer carro och säger

Carro= skulle inte jag ha han idag? :)

Elin = jaha okej jag glömde ^^

Jag var helt inställd på att jag skulle ha han idag.
Men det spelar ingen roll.
Sen ringer Joanna Emma och frågar om hon ville sitta på Freja
eftersom hon inte är inriden. Då säger hon att hon inte har tid och då undra hon om jag ville :)
Jag sa såklart jaa eftersom jag inte hade något att göra en då.
Då springer jag ner och hoppar upp och det gick bra. Men hon lyssna endast från marken om nån
gick med. Men sen när Joanna hämta spö så började hon gå framåt lite ^^
Men hon slänger med huvudet hela tiden. Men hon var super duktig och det gick bättre en vad jag trodde!
Tack Joanna för att du gjorde min dag.
Jag var den första som red henne ! haah fett skoj !
Jag har ett träns som jag ska prova på henne imorgon , kommer lägga upp bild på hur
hon kommer se ut idet.

Sen tycker jag att det är riktigt onödigt att kommentera att inte våran blogg är bra?
Det är väl ingen som tvingat er att läsa. Sen om ni tycker det så är det bara att ni skiter i våran blogg.?

/kram


sötisen blev jätte glad när jag fotade honom ^^
riktig sötnos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0