Bara kollade lite

Rubriken så menade jag att jag åkte ut till stallet
med Emma och bara kollade lite eftersom det händer så fruktansvärt mycket när man är borta på
två dagar. Igår var jag ju på stallmöte i Gällsta stall och pratade om hur det går till där.
För er som undrar så är det där jag ska stå med min häst =). Medans jag var där så hade tydligen Emma sett Selma födda tre kattungar som var döda! Det låter ju jätte frächt? haha..
Sen idag så har dom byt hagar. Det är ju roligt med lite överraskningar (;.
Men Jag ska ditt imorgon och rida dressyr och det kommer bilder.

Lite bilder från närsjö !







Kommentarer
Postat av: Matilda

Oj, har vi fått en fjärde stallkatt? Trodde bara att vi hade Maja, Alfred och BERIT...

2011-05-14 @ 02:04:01
Postat av: ida

fett tråkig blogg-.-

2011-05-15 @ 08:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0