Vad tycker ni att..

..en brun ponny skulle passa i för färg?
Jag undrar bara efter som jag tycker att bruna ponnys är finast!
Vilken färg skulle ni vilja ha helst om ni hade en brun ponny?
Visst det spelar väl en liten roll hur den ser ut , men om man tänker brun och nått mera?
Jag tycker att mörkblått skulle vara fint, eller typ rosa ? (;
Favorit rasen är new forest så sööööta och underbara ! :')
Dom är väl oftast bruna?

Imorgon kanske jag åker ut till Daidalos för sista gången , (vill ni veta varför)?
Kommentera så får ni info och massa sånt =)
Ikväll ska jag till min kompis häst vindur (som var på videon jag la upp förut) och vi ska typ rida.
Men jag kommer att  fota ganska mycket. Så ikväll får ni en del bilder.
Jag ska försöka att bli bättre på sånt tex , fota och videos. =)

Ha en trevlig kväll !





 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag rider ett brunt halvblodssto och hon passar väldigt bra i marinblått. Jag tror även att det nya JW schabraket (John Whitaker union jack) skulle passa fantastiskt bra till en brun ponny. Rött, vitt och blått alltså. :)

2011-06-02 @ 12:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0