tillräckligt sugen.. & lite ''tyck'' från mig!

Jag är tillräckligt sugen på att rida nu. Jag vill träna! Har inte gjort det på 2 månader nu. Bara skritta ut och skritta i paddocken. Men snart blir ju Flisan frisk. Då blir det att rida. Kul!
Jag tycker såhär:

− ♥Mörkbruna♥ hästar passar i.. rött, ljusrosa, mörk blått, Lila & ljusgrön.

− Vita hästar passar i typ alla färger! Förutom orange.

− ♥fuxar♥ passar bäst i.. Ljusrosa, mörkblått, svart & vitt.

− ♥Skäck♥ passar bäst i.. Orange, ljus & mörklila, jätte ljus gul & mörkrosa!

−Svart passar bäst i.. Alla möjliga färger.
ALLA PASSAR I SVART OCH VITT.
nu har ni fått mina åsikter.
ni märkte nog vilka färger jag tycker hästen ska vara i helst? :) Om inte ,  1. Mörkbruna 2. Fuxar & Skäck på samma plats.
jagvillhöraeraåsikternu!
Så , skriv nu. Vet ni inte vart man kommenterar? Man gör det längst ned av inlägget.
Det står -kommentarer (antal)- och ni trycker bara där sen bläddrar ni ned och skriver kommentar och om ni har egen blogg så kan ni skriva den där, vi kanske länkar er, vem vet? ;)
.
Nummer 1.
Nummer 2.
HA DET NAJS.

Kommentarer
Postat av: carolina

Jag tycker bruna hästar passar bäst i vinröd;) precis den röda som Daidalos har på sitt nosludd på grimman;) hehe^^

2011-06-03 @ 20:33:13
Postat av: nelli

vem är flisan?:))

2011-06-03 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0