Svar på kommentarer

Kommentar = tack för komentaren:D
Eran blogg är också jättefin!:)
Vad har ni för hästar?:)


Svar : Ingen orsak (; din blogg var jätte fin !
Just nu rider jag ingen för tillfälet men jag ska faktiskt
få en ponny i helgen !! :D
Hon heter Pärlan och är en Newforest och blir 16 år i år.
Tyvär så är hon tringelmärkt , men eftersom jag inte är så himla tävlingsinriktad så
är jju inte det hela världen. Men visst skulle jag haft en häst som inte var det så skulle jag nog tävla lite.
Men jag kräver inte så mycket. Jag vill bara ha en ponny för nöjes skull och kunna rida och arbeta med och
ev trickträna. Ni kommer att få se bilder på henne på måndag eftersom jag hämtar henne på söndag =)

vill du veta något mer så är det bara att fråga , tycker att det är jätte roligt att få
svara på kommentarer ^^


Kommentarer
Postat av: Annika

Jag har gått vidare i en fototävling här: http://unreasonables.blogg.se/2011/june/dont-be-insecure-if-your-heart-is-pure.html#comment



Jag skulle bli så otroligt glad, om du skulle rösta på nr.1!!!

Naturligtvis kommer du få en länkning på min blogg som tack!

2011-06-03 @ 11:59:55
URL: http://thelifeofannika.blogg.se/
Postat av: Anonym

på vilken nivå är Pärlan? liksom Ld Lc eller så om du fattar ;D Lycka till!:D:D

2011-06-04 @ 12:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0