RIDNINGEN IGÅR OCH IDAG PÅ FLISAN

Båda dagarna har jag ridit i ungefär en halvtimme och hon har blivit dyngblöt!
Hon är ganska tjock och så eftersom hon stått. Men det är ingenting jag stör mig på, lixom.. whatever!
Det kommer ju försvinna med tiden :)
Hon har iaf varit jätte duktig.
Igår så red jag bara i paddocken. Det gick väldigt bra och hon var faktiskt väldigt lydig & jag kände min nöjd. På kvällen gosade jag väldigt mycket med henne. Vi har lärt känna varandra såå mycket bättre nu känns det som.
Idag så red jag först ut en liten sväng sen i paddocken o sen ut runt hagarna en snabbis för att skritta av.
Vi bråkade idag, hon backade ner i diket! Hon ville inte gå längre. BUSIIIIG!
Man kan inte alltid vara sams ;) Använde det nya ljusbruna tränset idag, sitter helt underbart och hon ser skitbra ut i det! Men vi måste bara köpa en ljusbrun sadel nu också, matchar inte skit bra med en mörkbrun (:
Men de är inte heller i hela världen, fast man vill ju att de ska se bra ut.
Sovde i stallet med Molly.
Ifall jag hade glömt att berätta det!
Vi hade supertrevligt, hahha.  Vi hörs! video och bilder kommer senare ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0