MIN drömponny!

.Inte så mycket att skriva. Jag kommer blogga ikväll eller imorgon kväll. Imorgon ska jag åka ut till någon ö och ligga där och sola och tänka på lite roligare saker. Jag måste tyvär gå alldeles strax. Pappa kommer snart och hämtar oss. Han jobbade i typ örebro så jag slapp tåget dit iaf. Fast hem blir det tåg. Mamma och jag pratade imorse, och det blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hon tror ju det är så lätt med allt osv.. Men så är det inte. Jag hoppas jag får det jag vill ha i år iaf. Känns inte som det riktigt nu, men man kan väl alltid hoppas?
Mirakel är inget att tro på.  

Här har ni en bild på Linn Olsson med en ponny som ser ut som en ängel!
Min dröm ponny.  Sådär ska min ponny se ut när jag köper en. Punkt slut.




Det är typ en maxad c-ponny , <3fux<3


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för komentaren:D

Eran blogg är också jättefin!:)

Vad har ni för hästar?:)



2011-06-02 @ 18:52:19
URL: http://connemaramupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0