Korta inl'gg

So ni vet so holler min data po och cpar sig!
So vissa bokstaver fungerar inte riktigt just idag. Men jag ska iaf snart ut och rida.
Kommer en film som jag kommer gora imorgon.
Hoppas ni fortstor vad jag skriver? Hahha.
Det har blivit monga korta inl'gg po sistonde.
Men vi forsoker ju iaf battra oss po det.
Ni moste komma med forslag po vad som ar roligt att l'sa om?
Vi kanske bara skriver om saker du inte gillar? Ge forslag NU <3
Vi lyssnar ju och svarar. Det vet ni. Men ni for non gammal bild po mig och Flisan i vintras nu.
Den ar inte so jattefin. Plus att hon hade massa p'ls.
Hors imorgon b'sta!
MEN DEN VISAR IAF KARLEK.
Har for ni den.
Det var nar jag borjade rida henne. ALSKADE PONNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0