Inget stall idag

Rubriken säger sig själv. Inget stall idag, försökte få ihop lite pengar till ''överasskningen'' som inte alls gick bra. Inte en enda krona. Skit tråkigt att misslyckas tycker jag!
Jag är väldigt besviken och arg just nu. Inte på er, om ni vill veta så får ni kommentera detta inlägget. Jag vill inte att alla ska se. Alla kanske inte är så snälla som kollar våran blogg? Vad vet jag lixom? :)
Jag saknar Flisan. Får träffa henne om en vecka.. Imorgon ska jag till pappsen,  (bor i gbg). Sen på klassresa på tisdag till onsdag. Jag kommer hem Onsdag kväll, så får träffa henne på Torsdag. SOMMARLOVSDAGEN!
Shit vad nice.

Jag ska börja med LÅNGA inlägg igen. För eran skull. Roligare att läsa en blogg som har mycket text och bilder. Inte massa små inlägg med pytteliten text och ingen bild alls. En i min klass som heter Alexandra Helander sa det till mig. Så,så gör jag från o med nu!
Hennes blogg kan ni ju kanske klicka in på och kolla lite? www.alexandrahelander.blogg.se.
Eftersom jag ska till min pappa så kommer jag inte ha så mycket att skriva om. Jag kommer skriva vad jag har gjort i gbg iaf. Kommer inte blogga varjedag, men ska göra så fort jag får tid! Ska ju ligga o steka!
Sen när jag kommer hem till e-tuna igen så kommer jag vara neger.
Bli lite avundsjuka? ;)

Ha det så bra, BÄTTRE ÄN MINIDAG.

JAG ska börja köra ''dagens snyggaste avramling''.
och detta är dagens.
:)






Kommentarer
Postat av: Linnea Sjöström Foto & Vardag

fin blogg:)



Fototävling igång i min blogg just nu. Kanske något för dig? Värt att kolla in! :)



http://linneaasjostrom.blogg.se/2011/june/fototavling-i-sammarbete-med-johanpixels.html#comment



OM du gillar min blogg, följ den GÄRNA via bloglovin :)

2011-06-01 @ 19:09:51
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/
Postat av: Alexandra Helander

nu mera http://alexandrahelander.bloggplatsen.se/

2011-06-04 @ 21:37:22
URL: http://alexandrahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0