IDAG §

Idag har jag inte haft så himla kul. Men däremot så kommer morgondagen vara super!
Ska vara med min kompis Molly & så ska jag rida också <3
Jag är sjukt glad att hon är okej nu! Jag måste faktiskt köpa en sak från hööks åt mig själv nu! Sporremmar!
Jag köpte sporrar, men fick inte sporremmar till. Hahha, inte så himla lyckat tycker inte jag.
Jag ska dessutom köpa lite ridkläder till mig. Märkes , HV Polo. Det är ju snyggast tycker iaf jag.
Har ni nått bra märke ni brukar köpa? skriv de gärna isf!
Jag har inte så mycket att skriva om, men vi hörs antagligen imorgon, om inte på lördag.
Puss på er alla fantastiska underbara läsare.
Ha en underbar kväll och njut av sommarlovet :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra Helander

Hajsan Emma! Smart att jag inte vet din mailadress för att skicka filmen ;)



Hahaha!

2011-06-10 @ 10:50:36
URL: http://alexandrahelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0