Dedär med att jag kanske blir glad :)

Jag är redan nöjd som det är. Så jag skiter faktiskt i att ta upp det på bloggen. Älskar Flisan och tänker  aldrig lämna henne. Så är det.
Skulle inte klara av det. Hon blir snart bra. Man ska ha rätt inställning. Då brukar det bli som man vill. Fast det beror ju helt på vad man vill såklart. Endel saker är ju helt omöjligt. Men man ska aldrig ge upp.
Men bara så alla vet, jag lämnar inte henne. Utan henne har jag inget liv.
Har ni haft en bra dag då? ;)
Jag har iaf varit helt slut. Inte svimmat idag iaf. Det är sjukt varmt här! Kroppen är inte van ju.
Jag är i göteborg hos min pappa (för er som inte fattade vart jag var, eller om ni aldrig läst bloggen förut).
Imorgon ska vi åka ut till någon ö och typ sola och sådär.
Idag har jag solat, gått på stan bland massa fullisar och HÖG musik. hahah.
Nu ska jag snart äta. Känns som ett år sedan.
saknar flisan sjukt mycket.
Man kan ju vara snäll och kolla på hästen ist för den brunhåriga saken som står bredvid ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0