dålig uppdatering för att..

Den dåliga uppdateringen från mig är pga av att jag sover i stallet ganska ofta nu på loven. Men så fort jag får chansen så bloggar jag ju. Elin är ju på Gröna lund i stockholm och har det kul.
Jag är glad. Är helt slut så orkar inte berätta om när jag sov i stallet. Eller det enda jag kan säga är att jag inte sov i stallet, jag var där ett dygn. Alltså var där och skulle sova men det gick inte så vi hoppade studsmatta ;)
Men iaf, i mitt inlägg innan detta så fick ni några bilder som Molly tagit när jag ridit.
Hoppas ni gillar't?
Imorgon ska jag på möte, sen sova i stallet igen. Men nu måste jag ut och kolla film! Dusha också. Men vi hörs.
Flisan mår bra nu också. Skit roligt. Men har ju inte börjat hoppa ännu, som ni kanske förstår om ni kan mycket om hästar och deras sjukdomar som är lätta att få.
Ha en mysig kväll och en senare trevlig dag.
Hahha.
:)

Kommentarer
Postat av: Alexandra Helander

Så ni vet har jag slutat följa eran blogg, för dålig uppdatering!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-18 @ 23:46:14
URL: http://alexandrahelander.bloggplatsen.se/
Postat av: sarah

pay and jump på salsta den 29/6. så ni vet tjejer :)

2011-06-20 @ 10:24:09
Postat av: Linn

Härligt att Flisan är bra igen :)

Förresten, jag har frågestund på min blogg,s å fråga gärna något :)

2011-06-26 @ 00:59:15
URL: http://peaceandlovee.blogg.se/
Postat av: Olivia

vilken mysig header ni har!

2011-10-13 @ 20:54:21
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0